Halloooojsan.

Dagis idag igen, idag kom vi dit och barnen åt frukt, sedan skulle vi föräldrar då gå iväg och Neo började stor gråta, stackars min lille pojke :( Det sved verkligen i ögonen på mig och kändes i mamma-hjärtat! Men han lugnade ner sig och glömt nappen hade jag också gjort, skönt att han klarar sig utan den tycker jag =)

Imorgon ska vi gå rätt in genom dörren och vinka på barnen och gå en runda så dom får testa ännu ett steg i dagis-världen, läskigt för både mig och Neo, men det är väl så det är i början.

Nu sitter Neo och äter risi frutti, haha han "snodde" min ;) Så ska hjälpa han att tvätta sig nu!
Ni får ha det så fint, bilder kommer :)

Kommentarer
Sara 17år, Mamma till Joline 1år & 8mån <3

Nej jag tror inte det men det är väl om den blir ännustörre som men de får vi se om ett år :)

2010-08-26 16:29:19
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Evelin

Hejsan! Jag har en fråga :) Hur gammal är Simon? :) Lite nyfiken bara hehe! =)

2010-08-26 17:58:58
URL: http://storasysterevvis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0