Första dagen på DAGIS !

Första inskolningsdagen på dagis är avklarad och vi känner oss jätte nöjda med vårt val av dagis både jag och simon, även Neo kan jag lova er, han hade såå roligt med barnen och tyckte jätte mycket om dagisets leksaker. Även hans fröknar var jätte bra, en av dom har jobbat med min mormor faktiskt (min mormor jobbar på dagis en bit härifrån) sedan träffade vi några av dom fröknarna som jobbar på avdelningen jämte Neo's och en av dom fröknarna har haft alla sina 4 barn hos min mormor's dagis, så man känner ju till en del och även en del som man känner igen från öppna förskolan. Detta dagiset är HELT NYBYGGT vilket jag tycker är jätte bra, för det är verkligen jätte jäääätte fint både inomhus och utomhus med lekplatser och sånt. :) Sedan är denna avdelningen bara upp til 3 år, och det tycker jag också är jätte skönt, för tänk dom dagis där det är från 0-5 år, där ligger ju små saker och sånt på golven kanske, men det gör det ju inte på detta eftersom allting är anpassat för små barn :) hihi.

Nu ska vi snart till BVC för 1½ års kontroll till läkaren. Men Neo ska nog hinna sova lite middag först, han ligger i sin säng och tramsar lite, hehe :)

Nu ska jag kila, vi höres!

Hittade en gammal bild på mej och Neo :D<3

Kommentarer
Sara 17år, Mamma till Joline 1år & 7mån <3

sv: tack så mycket! :) jag fotar med en nikon d60, men jag tror att fördelen är att joline älskar att bli fotad :)

2010-08-18 13:10:27
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Sara 17år, Mamma till Joline 1år & 7mån <3

skicka ett mail till mig hur duvill ha bloggen, bifoga bilder också :)

2010-08-18 15:43:48
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Malin

Hej!

Tack så mycket för din kommentar :)

Min son (Liam) fyller ett år den 25 augusti.

2010-08-18 17:41:51
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Tusen Tack! Hoppas jag vinner någon utav tävlingarna! :).



//kram, Mia

2010-08-18 18:14:41
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0