------

Förlåt, glömde faktiskt lägga upp bilderna på bloggen igår, så här kommer dom, efter en liten snabb uppdatering:

Igår hände det inte så mycket, vi busade mest här hemma och ute i trädgården, när Neo hade somnat så kollade jag och simon på "Against all odds" men orkade inte se klart hela, så vi ska se klart den ikväll tror jag. Idag fick jag sov-morgon, Simon tog Neo när han vaknade 06.30 i morse så fick jag sova till 09.30 för då ville Neo verkligen att jag skulle gå upp, så vi har varit ute i regnet och nu har Simon somnat Neo efter middagen.






Bilder från igår och idag. - idag blev det på med regnkläderna för det regna som bara den, mysigt! =)


Kommentarer
Evelin

Men vad lik han är dej. Samtidigt som han är lik sin pappa också :)

2010-08-22 20:31:43
URL: http://storasysterevvis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0