Vår helg

Vår helg har sett ut såhär:

Fredag:
Kalas hos "plastkusinerna" eller vad man säger? :) Det var jätte trevligt, god mat och trevligt sällskap.

Lördag:
Åsa kom hit, lagade mat och snackade massor, det behövde jag verkligen! Och åsa är alltid lika bra på att lyssna och förstå, tack för allt vännen :)

Söndag:
Lillebror spelade fotbollsmatch så vi åkte med, dom förlorade tyvärr med 1-0 men borde faktiskt blivit oavgjort minst, för dom var riktigt bra i andra period!

_ _ _ _ _
Men nu är det måndag och vi har varit iväg en runda nu på morgonen, snart drar vi till öppna förskolan :D ska bli skoj! Har packat med mat och fruktpuré till lillfisen. När vi går från öppna förskolan så ska vi inom Evelaaaajna pajna, yes! :) Så hon ska med oss hem ikväll, eftesom hennes mamma jobbar sent ikväll. Det är såhär, Evelinas mamma och min mamma är bästa kompisar och varit sedan låångt tillbaka, därför har jag och Evelina växt upp som ah, syskon kan man la säga? Vi umgås mycket med deras familj och hon är ett år yngre än min bror, så det blir att hon kommer hit ofta och busar med Neo och vi är på fotboll tillsammans för att hennes plast pappa spelar och min bror spelar, och min pappa jobbar på fotbollen så :) hehe. get it?

Ska kila nu. pussen pussen :*


ja älskar dej mest <3333333


Kommentarer
Anonym

Nä Erica nu tycker ja att du ska skriva lite här =)

2009-09-13 16:08:13
URL: http://erikawikberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0