Tjosan alla.

Simon har varit och praktiserat, kom hem vid 4 tiden, jag och Neo var med hans mormor och gungade lite idag, vilket Neo tyckte var super roligt :) Haft en riktigt mysig dag med min bebis, fast vi saknade pappsen lite ;) hehe. Men skönt att vara ifrån varandra på dagarna så man hinner sakna varandra, det blir mycket bättre i förhållandet då, så blev massa med pussar när simon kom hem, både på mej och Neo :) myspys med familjen!

Imorgon ska vi till min morfar och hälsa på en runda, sedan blir det Andra avenyn på kvällen som Simon följer - booring! men men :) haha.

Har öppet bloggen för tillfället, så vill ni skriva skit allihopa så gör det, antingen så åker dom väck direkt eller så kommer jag att ignorera dom totalt :) Tro inte att jag sitter och deppar för fula komentarer, då har folk inget bätrre för sig om dagarna, synd om dom då, inte om mej :D

Jag har en vacker son, en underbar pojkvän, vi är förlovade och vi älskar varandra!
<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0