Hej kära läsare

Nu är det så att jag fått en komentar som var väldigt otrevlig och kommer därför att sätta lås på min blogg från och med nu.

Alla som vill får mitt lösen, gå då in på bilddagboken - Neosforaldrar och bli vän med mig där så skickar jag det till er där igenom :) varför jag valt att ni ska få det genom bdb är för att då ser jag vilka ni är så att dom inte kommer åt min blogg igen, vuxna människor som inte kan bete sig (detta är VUXNA människor, inte i min ålder), och jag har inte emot någon alls mer än dessa personer som skrivit såhär till mig. Dom är bara omogna, så jag tar inte åt mig alls av vad som skrivs :) ha en bra dag allesammans / Mamma ERICA !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0