BabyCafé

Imorse gick jag upp med Neo vid halv 8 tiden, smörjde in honom och klädde han osv.. Sedan upp till pappa simon som tog honom och packade maten, så fick jag vila en liten stund, sedan väckte dom mig och vi for iväg till babycafét som började klockan 9. Vi gick inom konsum och köpte en burkmat till Neo att ha med oss, det blev kyckling/ris/grönsaker, det var en stor burk men han gluffsade i sig hela :O haha, han är en glupsk bebis, och det är bara bra :D Även denna gången så var det bara vi (min familj) och en annan tjej med sin dotter, dom är jätte trevliga och Neo satt och stirrade på den lilla tjejen, och hon skrattade och tittade på Neo, dom kommer säkert bli bra kompisar :) hihi. gulligt!

Just nu är min mamma borta och handlar, jag tänkte slösa lite pengar på en färdigmiddag idag, det blir kycklig med fluffig potatismos och bearnearsås (stava?) haha, gottt!

Håller just nu på att beställa hem bilderna från Neos dop - vet att jag är sen ute, men bättre sent än aldrig, eller vad säger ni? :D

Vår Helg ser ut såhär som planerat iaf:

Fredag - far vi på kalas till mina låssas kusiner
Lördag - umgås med underbara vännen Åsa :D
Söndag - match i trönninge, lillebror som spelar!


Slänger in lite bilder som vi knäppt! Puss på er :*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0