Tidiga morgon :)


En bild från BB <3 Du är mitt allt älskling!


Godmorgon kära läsare!

Neo sitter och leker med sina saker och har precis fått en flska välling. Han vaknade ovanligt tidigt idag 06.20 ungefär, och jag förstod inte varför han vaknade så tidigt och grät gjorde han, som vanligt när han vaknar så går jag direkt och byter hans blöja, då är där bajs i hela blöjan, stackars lilla älskling, kan inte varit skönt att ha det där, som tur är så vaknar ju jag samtidigt och tar över han i min säng, så han har ju inte sovit med bajset.

Idag kommer Erika, Miliam och Milton hit :) Ska bli jätte trevligt, så jag ska möta dom vid bussen sen.
Imorgon är det babycafé.
På fredag blir det kanske bowling med Julia och Amanda :D hoppas!
Resten av helgen har jag inget planerat så vi får se vad som händer och sker.

Ikväll blir det förlossningsberättelsen enligt mig och mina känslor och hur jag upplevde det att föda barn, kommer även in bilder under förlossningen då. Igår skrev jag ju bara enligt journalen + att jag skrev om hur det var att få reda på att jag var gravid :D underbart!

Läs gärna det under kategorin - Här började allt



Pussspusss /v´-

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0