Ingen rubrik.



Jag mår inte så värst bra just nu, orolig i mig och lite sådana saker. Men men, hoppas på att det ska bli bra så snart som möjligt.

Simon har lilleman och dom sitter i köket och busar för fulla muggar, mysigt :D

Ser att jag haft en del besökare trotts min dåliga uppdatering, men jag tror att ni skulle förstå om ni också hade varit lite oroliga ibland..

Idol ikväll, jag håller nog inte på någon speciell, men det är kul att kolla ibland ändå! :) Kan ju komma någon bra låt, tveksamt, men man kan ju hoppas, hehe.

Jag såg det här Mammas Pojkar igår, sämsta programmet på länge (enligt mig) Har ni sett det?
Jag skulle aldrig få för mig att säga si eller så om min sons flickvänner, han väljer den han blir förälskad i och det ska föräldrar ta och skita i, vad man än tycker. för kärlek är stark.

Jag är så himla glad att jag har min pojkvän, jag menar, han hade ju inte stannat hos mej om det inte var så att han älskade mig, för det vet alla om att simon älskar erica liksom och det märks väldigt tydligt än idag, han skickar sms på jobbet där det står hur mycket jag och neo betyder för honom, när han kommer hem så är han alltid glad att se oss och innan jag somnar är det samma visa, han är väldigt noga med att berätta hur han känner för mig och neo, att vi är hans familj. och det hade han inte varit på samma sätt, om han inte fortfarande var riktigt kär i mig, för det vet jag att han är, för det ser jag på honom, haha :p och sjävklart jag i honom också <3
han har offrat mycket för att få mig och det har han gjort för kärlekens skull, lycka <3

mina pojkar - mitt allt ! 


Kommentarer
Erika - 18 år - Miliam och Miltons mamma <3

Läs i min blogg vad en tönt kommenterat. Tydligen så håller det aldrig mellan "fjantar" som älskar varandra. Jävla fitta e hon :P

2009-10-23 18:15:45
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Erika - 18 år - Miliam och Miltons mamma <3

Ps. Hoppas det bli bra med mamsen snart och att hon får komma hem :)

Puss!

2009-10-23 18:16:35
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0