Emil i Lönneberga

Såhär på morgonen sitter jag och min son och tittar på Emil i Lönneberga, det är mysigt, jag älskar nästan alla Astrid Lindgrens filmer, dom är helt underbara, eller vad säger ni?

Lite senare ska vi upp till min morfar för att käka frulle med kaffe, no coffe for me! - Min mage klarar inte av det just nu, haha.

Från Lördag - Tisdag ska min mormor och morfar åka på resa, dom firar 40årig bröllopsdag, häftigt :D
Så jag och min lilla familj ska bo där dom dagarna, mysigt.

Imorgon är det äntligen fredag, vad händer då? - hmm, no idéa :( men mys med familjen iallafall :D

Puss på er / MamaE!


Kommentarer
Elin - Mamma till Moa :)

Åh, jag fullkomligt älskar Astrid Lindgren filmerna! <3 :D

2009-10-15 11:03:08
URL: http://eliut.blogg.se/
Elin - Mamma till Moa :)

Hon måste ha haft en jävla fantasi :)

2009-10-15 13:16:50
URL: http://eliut.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0