Det blev inte..

Det blev inte öppna förskolan idag, jag mår inte alls bra idag. Gråter ena sekunden och glad andra, hm.. min mamma skulle till affären så hon tog med sin Neo dit, han älskar ju att vara ute :D Jag var ute med honom innan idag så det blir en del ute-dagar :) mysigt! Önskar att det fanns fler gungor närmre mitt hem, vi har bara ett ställe nära mitt hus, lite tråk.. för det stället gillar jag inte det minsta! men men..

Imorgon är det klippning som gäller
Jag ska klippa lugg + toppa håret precis lite granna bara, för jag vill ha mitt långa hår kvar men ändå så man får väck det risiga i topparna, och sedan klippa upp det lite, fast bara klippa upp det håret längst upp typ, inte i topparna, utan.. ah, ni får se en bild imorgon om ni vill? :D


Kommentarer
Louise

Va duktig du har blivit på att göra header eller hur de nu stavas :P

i vilket program gör du dom? PS eller?

2009-10-05 18:27:18
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0