Bilder m.m


Klippningen :) haha + en liten Neo i bakgrunden :D


Och jag blev jätte nöjd :)


En svart/vit bild på mej, ser jätte liten ut här :O haha

__________

Lite senare var jag och min son ute på prommis i det fina vädret :)


Sötisen i vagnen <3


Vi gick och gungade :D

______

Förlossningsberättelsen kommer jag att skriva ikväll, och det kommer att ta tid, för nu ska jag skriva en lång historia om när jag blev gravid som 16åring och fyllde 17år innan jag födde en pojke på halmstad BB den 21 Februari 2009! Jag älskar min pojke! Så ska ni läsa så får ni sitta uppe sent. Pusss på er allihopa / MAMMA ERICA !

Kommentarer
emma

Reumatism är en ledsjukdom som

göratt de gör vansinnigt ont och

att man blir svullen och man känner

sig sjuk hela tiden och man får

en begränsad rörelseförmåga :(

2009-10-06 16:06:25
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Anonym

Javisst=)I Sunne. Värmland om du vet vart det ligger? Fin du blev i håret.

2009-10-06 20:44:51
Fanny

vad fint var har du klippt dig?Ska klippa mig om en vecka men så svårt att bestämma frisyr.Om man ska ha kort eller långt;P

2009-10-06 21:44:57
Denise-Emilias mamma

du vart riktigt fin i håret =D!



aa vi har flyttat :) så nu bor vi ensama våran lilla familj, förut bodde vi ju hemma hos min mamma :)!



joo jag har lagt till dig på msn, men det verkar inte funka.. men nu när jag har bytt dator, så la ja till dig igen och hoppas verkligen det funkar nu :) Tack så mkt för att du vill hjälpa mig =D!

kram

2009-10-07 09:15:15
URL: http://deniselinder.blogg.se/
nathalie

du är jävligt snygg nu för tiden erica! :D

2009-10-22 21:47:35
URL: http://jagochettlilamoln.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0