Besök :D

Idag kom det besök, Erika och barnen kom hit och hälsade på oss, det var jätte trevligt och det kändes bra, kändes precis som innan allt "bråk" vi pratade om allt som vanligt och jag är jätte glad för att vi är vänner igen och allt är som vanligt. Sedan kom hennes kompis Lilli hit också, trevligt. Tack för idag Erika :)

Imorgon blir det nog att åka till Erika, om jag kan komma? Får kolla med henne på msn sen. Och lite senare blir det möte, men med vad tänker jag inte avslöja i bloggen inte! Nä!

På fredag blir det bowling :D och min mamma och pappa får äran att passa min son sålänge, ett par timmar bara, första gången sen han kom så vi har barnvakt, ska bli roligt att komma ut lite med kompisar, men kommer sakna sönder mej efter min son <3 Men jag vet att han har det bra hos sin mormor och morfar, dom är typ hans favoriter, efter Morbror Simon förståss, Neo blir jätte jätte glad varje gång min bror kommer, haha så söttt! :D

Förlossningsberättelsen från min sida blir det ikväll + bilder.
(<3)

Jag älskar att prata om förlossningen, sätta på en fin och lugn låt och låta tårarna rinna, tårar av ren glädje <3

Simon kom hem för en stund sedan, vi har saknat honom <3
Jag älskar er, Simon och Neo, mer än något annat <3

Kommentarer
Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

Klart du får komma!

Jag hade det super trevligt idag och jag har verkligen saknat er! :( Allt kändes skit bra, precis som du säger!

Puss<3

2009-10-07 18:55:19
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0