Mat-lagning

Nu har jag stökat för fullt i köket halva dagen, gjort massor med mat för att frysa in till vår lille kille.

Fisk. Ärtor. Blomkål. Potatis - Så blev några portioner, jag vet att blomkål inte passade in men vi hade det hemma och det är nyttigt, så varför inte liksom?

Köttfärs. Ris. Morötter. Tomat - Blev de andra portionerna, ska nog bli gott!

Gör ni hemlagad mat till era barn?
Jag gör väldigt mycket hemlagat, nästan allting och det är verkligen jätte nyttigt och Neo gillar det mycket mer än burkmat (Vilket man förstår)

Jag och min lilla familj ska hem till min mormor och morfar ikväll och äta middag, Neo bara älskar att vara där, hehe. Tror mormor och morfar bjuder oss på kalkon m. potatis och sås, mums* hihi. Det är verkligen jätte gott! Igårkväll så beställde jag och min älskade pojkvän hem lite julklappar till släkten, blev jätte fint :) Och nu när vi ska till mormor och morfar ikväll så bestämde vi oss för att beställa hem 2 saker till min kära mamma från oss och en sak från allihopa, så det kommer dit istället för hem till oss, för då förstår hon ju på direkten ;) hehe.

På Torsdag ska vi på bio, jag och simon. Han valde filmen som hade premiär i Fredags - 2012 :O och jag är jätte rädd att se den, så simon lovade hålla mej hårt i handen ;) haha. Neo ska vara hemma hos sin mormor och morfar å självklart morbror :) hihi. Anledningen till att vi ska på bio är för att vi snart firar 2år tillsammans alltså den 26 November men bion gick inte då så vi firar lite i förskott :D ska bli så mysigt <3

På Lördag åker vi nog upp till min morbror Mikael i Växjö där han går i skolan, vi ska hälsa på honom. Ska bli jätte trevligt! :)

BTW! - NEO FICK SIN ANDRA TAND IDAG - 15/11 :D HIHI
Första kom ju bara för några dagar sedan den - 6/11 och den sticker upp jätte mycket nu :D

Och nu ålar han sej fram riktigt fort, så nu blir det att jag och mamma kör och köper grindar på onsdag!

Neo ligger just nu och sover efter ett skönt bad och en flaska välling :) Och min pojkvän pillar med moppen, och jag sitter här och tänkte läsa lite blogg's ;D puss på er alla!


Kommentarer
sanna

tänk på när du lägger ut nakenbilder att folk kan sno de =/ sånna pervon.. även om de inte kan trycka kopiera så finns det andra sätt att göra det på :(

2009-11-15 16:01:42
URL: http://leosmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0