Går fortare för varje dag...

Neo har ju börjat "åla sej fram" och det går fortare för varje dag nu, han har även börjat komma upp på alla 4 men inte riktigt klurat ut hur han ska göra med benen ännu, men det kommer så smått, snart såå.. full fart på lillprinsen här hemma :D hihi.

På fujidirekt.se så finns det så man kan göra egna almenackor, man tar sina egna foton och sådär, så det ska bli lite julklappar, men skriver inte till vilka, så jag och simon och min lillebror fotade Neo igår i julkläder som ska vara på December nästa år då i almenackan ;D hihi. sött! Det är min kära pojkvän som fixat det! <3 Och bakgrundsbilden är från när min mamma och pappa var på semester i Italien i vintras innan Neo kom till världen :)



pusspuss / e.

Kommentarer
Anna bergström

Fy fan vilken söt bild. Ni har verkligen världens sötaste pojke:)

2009-11-13 12:25:18
URL: http://annabergis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0