Ett bra tag sedan!

Fick ett tips av Inna om hur jag ska göra för att Neo inte ska ta nappen alls längre:

Om han vägrar att sluta med napp, då är det bara att doppa den i en blandning av vatten och svartpeppar! Jag gjorde så med min dotter och det funkade hur bra som helst! :D Han kommer inte att vilja ha den nästa gång ;)

- Tack för tipset, det går jätte bra att sluta med napp, han har den bara ibland när han ska sova, och då ska jag testa detta, tack Inna :)

Imorgon är det den 1 December, redan liksom, det är snart julafton med ju.
Jag sitter här och funderar på vad jag och lilleman ska ge pappa simon i julklapp.
Han önskar sig allt från saker till moppen osv, så vi får se vad det blir.
Något förslag?
Jag älskar att köpa julklappar till mina nära och kära <3

Vi var inne i stan i Lördags - jag, mamma, simon och neo.
Och vi handlade en del julklappar då med.
+ att jag unnade mej ett par jeans, ett linne, bh och trosor.
Simon köpte också lite, undra vad jag får av honom i julklapp, han har redan köpt något sa han men det är redan inslaget såklart! :D hehe. Ska bli jätte spännande!

Ikväll är det Ullared på tvn - haha - det är nära på sjukt vad folk handlar alltså, ojojoj. Vi ska snart till Ullared igen men jag ska inte handla någonting tror jag. Faktiskt! Ska bara följa med och visa folk vad jag önskar mej, för dom ville ha lite förslag :D haha.

Jag, min lillebror och pojkvän har köpt en del grejer till min mamma och pappa (för mina pengar) som vi ska ge från oss och Neo med såklart! Jag längtar jätte mycket tills dom ska öppna dom :D hihi.

På juldagen firar vi hos min mormor och morfar IGEN, för då fyller min morbrors flickvän Misa år :) Så då bjuds det på mat och grejer, gottgott! :)

Gjorde hemlagad mat som alltid (nästan) till lilleman, det gillar han :D
Jag tycker att man ska göra hemmagjord mat till sina barn för det mesta, det är nyttigast och godast!

Åsa var här i måndags, det var jätte trevligt :D Och jag vet inte om Amanda kommer hit på torsdag? vi får se :)

Nu ska jag kila. pusspuss/ E. - Älskar neo och simon allra mest <33333333

Kommentarer
mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Du som kan de dära med hemmalagad barnmat kan väll ge mig tips på bra mat.



Jag har gett William burkmat ända sens vi började med fastföda.

Inte kanske de bästa, men jag suger vekligen i köket.

Så tips och råd skulle uppskattas! :D



//Kram, Mia

2009-11-30 16:46:20
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0