2012

Vad jag har läst så börjar premiären den 13 November, ska ni gå och se den?
Jag och Simon ska gå och se den iallafall och det blir nog den 19 November eftersom vi firar 2år tillsammans den 26 November men den går inte på Bio då så vi firar det med lite tidig bio. Den 26 November 2009 är en torsdag tror jag, så för att fira den helgen ska vi beställa hem lite god mat tillsammans med hela stora familjen här hemma, det bestämdes innan idag :) Att fira 2år tillsammans betyder otroligt mycket för mig och simon och lillprinsen <3

Just nu håller Simon på att fixa med internet sladdarna här, han hjälper min pappa med det eftersom pappa inte är den mest tekniska i denna familjen och inte jag heller för den delen, hehe :D

Igår kollade vi på Ullared, hahaha, vad ska man säga igentligen? Jag har varit där och handlat ett par gånger och vi var ju där nu i veckan, det gick på ca 2000kr, då fick jag en del kläder till mig själv och till vår son, en hel del julklappar och lite annat smått och gått, men dom som är med i detta programmet handlar ju för flera tusen kronor, så roligt tycker inte jag det är att gå där inne. Jag och min kära pojkvän och lillebror hittade ett par roliga saker till Neo som jag längtar tills han ska få på Julafton :D hihi. Hittade även ett par roliga saker till mina föräldrar, eller rättare sagt min pojkvän och bror hittade ett par saker. Sedan kommer ju min morbror från Tjeckien hem så vi tänkte att vi skulle köpa en sak åt honom, och min pojkvän hittade den perfekta saken till honom, haha we will like it :D Daniel om du läser detta, vad vill Misa ha i julklapp av mig och min lilla familj? :) Jag kan inte skriva här vad jag köpt till alla i familjen + släkten för vissa läser ju min blogg och då blir det inget kul på julafton om dom vet ;D hehe.

Vi var precis i affären och köpte glass, gott :P melon smak, den är godast :) Nu ska vi snart se på Andra Avenyn som börjar om 2min.

Nu ska jag kila igen. Puss&Kram / Mamma Erica!


Kommentarer
Angelica

Thindra är 9 månader nu =) din då? Klart de är okej.

2009-11-11 00:46:03
URL: http://geca.blogg.se/
mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Okej :).



Ville bara se ifal vad andra mammor hade gjort om de blev gravida om de redan hade barn under 2år.

De va ju ett ganska svårt beslut för mig och niklas när JAG valde att behålla babyn. Niklas va ju inte alls med på de i början..

Fast nu så har han ändrat sig! :).



//kram, Mia

2009-11-11 12:01:01
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Daniel

Hallå Erica, vad Misa vill ha i Julklapp?? Hum, jag vet inte, jag har samma problem. =/

2009-11-16 17:28:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0