2 ÅR TILLSAMMANS ÄLSKLING <3

Idag är det min och simons 2-års dag tillsammans.
För två år sedan blev vi tillsammans, på kvällen efter att jag och min kompis varit hemma hos henne där simon och hans kompis också var med :)) Vi var nära varandra hela tiden, hela dagen, hela dagen i skolan.. och vi bestämde oss för att bli tillsammans, vilket var en av dom bästa sakerna som hänt i våra liv.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta simon, och det vet du ♥
Jag kommer alltid vara tacksam för allt du gjort för mig, alla gånger du ställer upp och är vid min sida!
Jag vill alltid vara tillsammans med dig, bästa pojkvännen som finns! helt klart!
Kommer ihåg när vi gick hand i hand ner till apoteket för att köpa graviditetstestet, jag gjorde det när vi kom hem och sa "Simon, kolla.." och han såg att det var posetivt och han bara log, och sa "jag ska bli pappa" och jag svarade "och jag ska bli mamma" och vi bara skrattade så vi nästan grät, vi var sååå glada! :)

Du och Jag och Neo - F ö r a l l t i d !






(Simon flyttade tangenterna på sin data så det stog - Erica - <3)



(Första bilden simon skickade till mej på sej själv :D)


(Sen kom vår efterlängtade lille pojke till världen och vi blev världens stoltaste!!!!!!!)

Kommentarer
Jennie - mamma till Oliver ♥

Grattis till dej & Simon :)

2009-11-26 20:00:45
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Ja, de är precis samma sak nu.. som när jag väntade William.

Men när vattnet började läcka (med william) då var jag nästan fullgången, bara någon dag innan BF.

Men nu är jag bara i v.35!! :O

Så jag hoppas att de inte är fostervatten som läcker.

Sedan så är Niklas nere i Älmhult (20mil ifrån mig).

JAG VÄGRAR ATT FÖDA UTAN HONOM! :(<3.



Hoppas busungen i magen sysselsätter sig med något kul i någon vecka till. För den får verkligen inte komma nu..



//kram, Mia

2009-11-27 18:42:21
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Föresten, Grattis på 2årsdagen! ;)<3

2009-11-27 18:43:59
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Inna

Grattis i efterhand! Vad söta ni är på bilderna! :D <3

2009-11-27 21:17:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0