Läsare

Kan ni inte bara skriva vad ni heter och varför ni läser min blogg?
Ser att det blir fler och fler som läser...
Så man blir ju allt lite nyfiken på vilka ni är :)

___
Carl Neo Milan


Snart kommer min älskling hem från skolan, då ska vi prata lite om dopet, sedan ska vi ner till apoteket för att köpa nya nappar till vår fina son. Sedan har jag tänkt att vi ska ha det mysigt tillsammans, vi behöver det. Har varit ganska mycket sista dagarna nu, så vi behöver vara med varandra nu! Jag och älskling har ju en del att prata om nu vad som sker framöver i planerna om man säger så ;) Hihi, dopet och sånt dära, så det blir mycket att fixa med. Sedan har vi skickat in namnet på honom nu, det blir Carl Neo Milan P. A.
P = Simons efternamn.
A = Mitt efternamn.
Carl = Släktnamn från min sida.
Milan = Det skulle Neo hetat från början typ men det blev en Neo, så vi tar Milan som andra namn, får vi en till son i framtiden så kanske det får bli en liten Milan, yepp :) Så är det med den saken!

Andra Avenyn idag med ju, haha... Jag tyckte aldrig om det dära programet från början, men nu så... har jag ändrat uppfattning helt xP jaja. Lillprinsen ligger och sussar på sin napp och försöker nog sova, här i vagnen jämte mig :) Vår fina Neo! Men nu ska ja kila, kolla rundor lite. Pussinusss / E, N, S <3

Kommentarer
Anonym

Kul för den ungen att heta sin storebrors andra tredjenamn då

2009-05-05 15:33:19
Anonym

Emelie heter jag och jag läser din blogg för att jag är själv sugen på att skaffa en liten men är alldeles för feg , dessutom tycker jag att du verkar så rakt på sak och ärlig så det är roligt att läsa om dig och din lilla familj !

2009-05-05 16:24:26
stina

Jag tycker verkligen det är jättefegt att skicka en massa dumma kommentarer, dom som gör de är ju bara till att förstöra för andra. Jag är ingen bloggare själv, Men läser din & andras bloggar varje dag! :) Din son är så sjukt söt. Ni verkar vara ett par super bra&starka föräldrar båda två! Lycka till med allt! :)

2009-05-05 19:01:43
Sandra [2barnsmamma]

Söt han är.

Tyvärr så är inte andra avenyn idag.

Satt också och väntade på det tills jag insåg att det var säsongsavslutning sist. Tråkigt nog!

Allt bra med dig? :)

2009-05-05 20:27:52
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0