I like it

Jag var 16 år gammal när jag fick reda på att jag väntade barn, jag var 17år när jag födde min son, och det gör mig varken till en sämre mamma eller person, nejdå, tvärtom! Jag började då få rätta på allting i mitt liv under graviditeten, insåg vilka fel jag gjort och lärde mig ge och ta. Visst att jag fortarande har käften med mig vart jag än går, och bangar inte för att ge någon ett fult ord, för jag är fortfarande Erica, men en gnutta mer mogen med tiden har jag dock blivit. Det är inte så att jag beter mig hur som helst, som innan, nej så är det verkligen inte. Men folk ska inte tro att bara för mamma är mamma så måste man inte vara tyst, man måste fortarande vara sig själv och få ha sin åsikt, och jag är glad för att dela med mig av mina åsikter, ibland på ett bra sätt, och ibland på ett lite mindre sätt. Men att jag är en bra mamma, det vet jag! För alla mammor kan sina barn, jag kan mitt, och alla andra kan sina förmodar jag! Men käften... den sviker inte mig om ni trodde det, fast att jag är mamma och 17år :) Men dock beter jag inte mig lika omoget som jag en gång gjorde, vilket jag är otroligt glad för!

Ha de bra / E och N <3


Kommentarer
Emelie

Att vara mamma handlar inte om en ålder utan det är en mognads sak ! där är en mamma i typ England som ska få sitt första barn och är 60, när de barnet är 10 är hans/hennes mamma 70 när Neo är 10 kommer du att vara 26 tänk så länge han förhoppningsvis kommer få ha sin mamma i livet jämfört med de barnet i England ! Lyckans barn säger jag ! :)

2009-05-17 13:33:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0