Bebis

Folk har frågat mig ibland hur många barn jag vill ha, och där är svaret 4st.
Vill ha en stor familj, men man ska också ha tid till alla barnen, så 4 barn önskar jag att jag får föda fram till denna värld! :)


-
Jo, det blir lösen på bloggen men inte idag, utan antagligen imorgon eller i helgen.
Och Nej, ni som är anonyma och bara skriver ert namn utan att jag vet vilka ni är, får det inte!
Och ingen på min pojkväns skola får mitt lösen heller så det är inte lönt ni frågar mer!

Ha de bra / Erica och Neo <3


Kommentarer
Emelie

Hej jag fortsätter gärna att följa din blogg som jag gjort under en tid.

2009-05-07 15:23:20
URL: http://tussebus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0