S U R !

Jag skriver att jag inte tänker ge mitt lösen till folk jag inte känner - till min privata blogg. eller, klart ja ger de till vissa, men aldrig i mitt liv att ja ger de till anonyma eller tex. en som kallade sig för s ? vadå s ? och ? ja ger inte ut den om ni inte har NAMN, OCH ANTAGLIGEN EFTERNAMN ELLLER EN FÖRKLARING :)) ta inte detta som att jag ger mej på alla nu, utan ja menar dom som inte fattar bättre när ja skriver att dom inte får va anonyma eller en bokstav ? :S förstår inte folk bättre? eller kan ni inte läsa? testa använd er hjärna :)))) puss puss


Kommentarer
lillafrokenhelgesson.blogg.se

ja har både namn och adress men frågar inte för att jag vet att de inte är lönt,känner inte dig men har följt din blogg ett bra tag.:)

2009-06-22 12:14:19
URL: http://lillafroken

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0