Pictures outside <3


- Mammas&Pappas prins <3


- Vår glada kille ute i trädgården i det fina vädret innan idag :)


- He's ma maaan <3


- Min kära kusin Robin :D


- Neo är världens sötaste pojke !


- Vår lillprins väääxer :D

___________
det var dom bilderna jag hade för idag, orkade inte lägga ut flera just nu :)) Neo ligger och sover jämte mig här i sin vagn, precis fått mat sedan slocknade han, sötisen. <3 alla är nog lite chockade över att Michael Jackson dog inatt, själv har jag aldrig haft intresset för honom, men de är ju alltid synd när en sådan sak händer! men ja slår vad om att hans musik lever vidare länge länge så mycket som folk älskar honom. eller vad tror ni läsare? just nu sitter ja och väntar på maten, min man är ute och grillar, tycker han kan skynda sig lite grannaaa... haha, min mage skriker ju efter mat! ja tycker inte om denna värmen, antagligen för att ja låg och spydde och svettades hela förra sommaren för att ja va gravid, men heeeelt klart värt varenda smärta ja gick igenom! bangar aldrig för att göra om de några gånger till :))<3 imorgon ska vi först in till stan för att köpa något till Jimmy som fyller 18år på söndag, sedan ska vi hem till Erika och Jimmy och barnen då :)) på söndag ska vi fira Jimmy genom att gå på bio alla 4, min mamma ska passa Neo då, kommer sakna haaaan såå :O men vi 4 behöver nog lite tid att göra något kul tsm bara vi, de tar trotts allt bara några timmar och ja litar på min mamma! <3 nehe, nu ska ja kila. pusspuss på folket.
MAMMA&PAPPA ÄLSKAR DIG MEST NEO <3 - 090221 <3!!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0