Lista för mammor

Hur gammal var du när du fick barn? : 17år, (jag blev gravid när jag var 16år)
När föddes dit barn? : 21 februari 2009 kl: 09.41
Gick du över tiden? : Nej han kom på BF dagen
Födde du vaginalt? : Ja
Vad heter ditt barn? : Carl Neo Milan
Ammar du? : Nej
Hur var din förlossning? : Lagom lång, o allt gick bra!
Vill du ha fler barn? : Ja, jag vill ha 4-5 barn
Är du tillsammans med Pappan till barnet? : Ja
Hur länge har ni varit tillsammans? : 1år och 7 månader, (071126)
Har du fått bristningar? : Ja
Hur stort var dit barn? : Vägde 3065 gram och var 49cm lång
Vilka var med på förlossningen? : Simon och min mamma :)
Var allting värt det? : Självklart! <33


mamma o pappa älskar dig av hela hjärtat <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0