design

Louise håller på att hjälpa mig med bloggen,, hittills är den super fin, men inte riktigt klar :D men jag är jätte nöjd med det som gjorts!

idag mår S lite bättre,, men vi har hållt oss hemifrån ett tag idag med, varit hos min mormor och mofar och hälsat på i morse, hämtade morbror på stationen först så åkte vi alla dit då. nu kommer snart morbror mikael hit igen, så ska vi dricka cappuccino tror jag. lillen ligger och nanar så söttt, ska snart gå upp och kolla hur min älskade mår nu :P hehe. vi hörs, jag uppdaterar senare. frästen,, det är dop på söndag, vi blir runt 40pers, ska bli trevligt... men jag är nervös inför kyrkan, att stå framför folk är inte ett intresse hos mej inte! men de ska bli kul, Neo ska ju döpas så :D vi hörs senare. pusspuss

Mamma älskar dig lillprinsen ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0