Camping / BVC

Bebis åker bil :)






Tjosan folk.
Det blir nog camping med Erika & barnen iaf :D 24-26 Juli som det ser ut nu! Myspys!
Var på stranden idag ju, jag badade faktiskt, haha jippi typ! Pappa o Simon gick i så fick väl jag följa med då, mamma passade Neo uppe på stranden :) hihi. Han va så snäll så! Ganska skönt i vattnet när man väl doppat sig. Yes!

BVC
Fick åka till BVC idag som jag skrev i ett tidigare inlägg, för att Neo haft prickar/utslag typ som exem eller eksem? haha, svara på den ni, jag har aldrig haft behov av att skriva de ordet innan så vet inte hur det stavas men det kan ni la svara på? Iaf, såååå... och han är jätte jätte röd runt halsen, det är nästan så han börjar få lite svamp där, i med att han börjar få tänder så dregglar han mycket och det är varmt och då blir det lätt så sköterskan och utslagen kan vara av tvättmedlet vi har, vi hade först utan parfym och sånt, det var bra, sedan hade vi ett annat som är väldigt milt, men det kan vara att han inte tål det så vi åkte på direkten för att köpa det andra, så S är nere och tvättar vartenda plagg åt lillprinsen nu <3 sedan kan det också vara i samband med att han är torr i huden så vi fick 3 olika salvor, mycket att hålla reda på nu men det blir nog bra hoppas jag! <3 Min lille kille får krya på sig! Mamma & Pappa älskar dig mest av allt & alla älskling <3! Du är det finaste som finns.

Puss&Kram

Kommentarer
Anonym

Tack för du svarade i min blogg. Han kan sova dåligt pga vädret och så med, så vi får la se hur det blir helt enkelt.



Läste ditt inlägg här nu om att Neo va röd och prickig under halsen. Joel har precis likadant :o Och jag har undrat va det vart. Tänkte med gå till BVC. Men ska testa byta tvättmedel då först och se om de försvinner. Men Joel dregglar jätte mycket också nu så, kan ju va de med.

2009-07-15 14:15:22
URL: http://xjoelsmamma.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0