Svar till någon Emelie

Kan inte svara till dig så svarar här hoppas det är okej? :)
Var verkligen inte meningen att det skulle låta som att jag är arg eller sur på någon här i bloggen, förlåt om det lät så. Men dom på min pojkväns skola har inte bettet sig så jätte bra mot mig innan och nu plötsligt kommer flera stycken och läser om mitt liv, jag blir så fruktansvärt arg på sånt folk som först ber en dra, sedan vill dom läsa om ens liv. Förlåt, det var verkligen inte meningen att du skulle få det intrycken, förlåt än en gång:/ känner mig dum nu! Men skicka till min BDB igen så ska jag acceptera dig :) Jag är bara så rädd att folk låssas vara någon annan och att jag ska gå på det, vågar inte göra det, hoppas ni förstår mig? Man är också väldigt känslig nu när det bara är drygt en månad kvar tills bebisen kommer. Ni får ha det bra folk <3

 

_ _ _ _ _

Bebis.
Mamma älskar dig så himla mycket, jag finner inte ord.
Du är det bästa som hänt mig, det allra bästa.. Vore det inte för dig, så hade dom förstört så mycket mer, men när jag fick reda på att jag vänta dig, så blev jag så stark, du är mammas hopp. Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3<3<3<3<3<3

 

Graviditets vecka: 36


Kommentarer
Emelie

haha :) jag förstå precis ! det är synd att det finns så många idioter där ute som förstör för alla oss andra! det är väll helt sjukt hur falska människor kan vara finns det någon gräns? jag skickar en ny ansökan till dig jag heter emmsan66 så vet du att det inte är någon annan :)! <3

2009-01-19 12:10:29
Jojs

Du är väldigt bra på ett skriva erica (=

Din bebis kan vara stolt över dig, inte långt kvar nu ;)

2009-01-19 15:02:29
URL: http://diaryofanobody.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0