Slappe kväll med älskling

Nu har jag och älskling precis ätit kvällsmat, eller för en stund sedan. Hihi. Kollat tv en stund också, jag somnade någon timma innan med, var jätte trött, så det var skönt att få vila lite. Sedan har vi städat lite med så det är fint tills min familj kommer hem ikväll/natt, beroende på väder och vind, får nog köra försiktigt pga att det kan vara halt ute på vissa ställen nu så. På måndag fyller även min kära mor år :D Får la se vad vi ska ge henne för något, får prata med familjen sedan och se vad vi ska ge henne :)) Hihi. Nej, nu ska jag gå och fråga min älskling om vi kan spela lite Wii ;D Hehe. Ni får ha det bra, puss och kram / E o Bebis <3


"Bebis i februari <3"
Bild som min älskling har gjort i PhotoShop :D Hihi han är för söt <3
Han har även gjort min Header eller vad det heter? Som jag har på min blogg nu, Ah, de kanske ni ser eftersom det står: By Simon (xD)

Graviditets vecka: 34

Kommentarer
emma

hihi:D vet inte om jag sagt att bloggen blev super fin:D men nu sa jag det iaf:D <3

2009-01-09 21:35:20
URL: http://emmasvahn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0