No lösen for the moment

Som ni säkert märkt så har jag inget lösen till min blogg just nu, för jag har inte hunnit ge ut det till alla som jag vill ge ut det till. Så jag tog väck lösenet men ni som jag har gett det till, behåll det! För snart sätter jag dit det igen, och då kommer det att bli samma lösen igen så jag bytar inte till er som jag gett det så ni vet det (: så kom ihåg det om ni ska läsa när jag lösenords-skyddat det igen! :) Mormor och Morfar kommer sedan för att hjälpa oss lite, vi ska bl.a kolla igenom alla baby-kläder sedan jag var liten :p Rensa lite och så. Måste städa innan dom kommer, men både bror och pojkvän sover så jag väntar, vill faktiskt ha hjälp med städningen nu, hatar att fixa det själv, men dom hjälper alltid så no problemos med den saken :) hehe. Tänkte sätta mig och kolla på en film som jag laddat hem, men bror har tagit upp högtalarna och jag pallar inte gå upp där och sedan kanske jag väcker dom, då blir dom sura... så nej jag väntar med det tills ett annat tillfälle ;) haha. Ni får ha de göttans people.

_ _ _ _ _ _ _
Idag är det 34 dagar tills beräknad förlossning, mamma och pappa längtar efter dig som tokar här hemma, men nu är det som sagt bara 34 dagar kvar, hoppas det går fort tills du kommer, när du är redo <3 Mamma och Pappa älskar inget så mycket som vi älskar dig. <3 Bebis Bebis Bebis ! <3



Graviditets vecka: 36


Kommentarer
Louise

Heej! va bra att du tog bort lösen så jag kan skicka min adress till dej!! schyberg@hotmail.com

Ha de så bra! Kram

2009-01-18 12:33:44
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Louise

Såg nu att jag hade skrivit fel adress.. schyberg@hotmail.com

Kram

2009-01-18 12:37:11
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Louise

Men jag skriver rätt men de kommer inte rätt när det är skickat, mkt konstigt. det ska vara ett understräck efter schyberg

Hehe blev mpnga kommentarer nu:P Jaja

2009-01-18 12:38:45
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0