Movies




Jaha, i morse åkte min kära familj på semester någonstans i sverige, tråkigt, saknar dom redan jätte mycket :(:( ushi. Så nu bor jag och älskling ensamma denna veckan, hoppas den går fort! Tryggast med familjen hemma tycker jag, speciellt nu när det är så nära förlossningen. Men iaf, så efter BM besöket imorse så kom S pappa och bror hit och hämtade oss för vi skulle in till stan för att shoppa lite ;D haha. Nej, men dom hade presentkort på stadium så dom skulle in där och checka läget och dom handla lite olika, sedan hittade jag såklart en super snygg tröja och den köpte älskling till mig :D snäll som han är <3 Ska lägga ut bild på den imorgon, kan inte ikväll eftersom jag slängt den i tvätten och ska strax ner för att hänga upp den så imorgon lär det nog bli lite pic's :) hehe. Till kvällsmat gjorde jag och älsk kyckling med ris och bearnerssås (stavning?) :p Sedan hyrde vi 5 filmer för 100kr i stan när vi var där, billigt och bra :p Satte på en film efter maten och S somnade nästan på direkten så jag har suttit och kollat på den, urdålig film verkligen... ush! den hette typ - Tillsammans är man mindre ensam - eller något sånt.

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Glömde skriva i förra inlägget om att vi tog upp smärtlindgring hos BM och gick igenom det, man vet ju aldrig vad man vill ha när man väl är där, men man kan ju säga att det finns vissa önskemål och vissa saker jag helst slipper undan och smärtan tillåter så... men det lär vi ju märka, jag har inte bestämt mig för något utan tar det efter hand när förlossningen startar och känner då efter hur jag känner för då! (: så är det. Nej nu vaknade älskling och vi ska gå för att köpa godis, för jag är gottesugen! hihi. Ni får ha det så bra alla. & bilder kommer imorgon, kan ju fotta med S kamera nu för han har hittat sin laddare, som låg i MIN väska :p haha där låg den bra, or not! :p jaja. ha de / E och Bebbe <3

Graviditets vecka: 33

Kommentarer
jennie (ungmamma18)

Alltså nu fattar jag inget :/ ibland skriver du "E och bebis <3" och ibland skriver du "S och bebis<3" hehe de kanske e bara jag som e korkad lr läser fel jag vet inte. men grattis till bebisen i magen iaf :)

2009-01-03 16:04:38
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0