Kärleken är störst till er




Jag älskar dig så himla mycket, men ibland har jag svårt att visa det.
Eller, jag försöker visa men kanske ibland på fel sätt, vet inte hur jag ska förklara det för dig...
Hur mycket du faktiskt betyder för mig, det är något enormt
Och det är faktiskt med dig jag vill dela resten av mitt liv
Kan inte tänka mig livet utan dig nu, efter vad vi gått/går igenom
Du får mig stark, även om våra bråk ibland dyker upp, men dom löser sig fort för det mesta
I mina ögon är du så nära perfekt det går att komma
Jag vill alltid ha dig nära, jag är svartsjuk som ingen annan
Och du vet att det är för att jag älskar dig något så grymt mycket att ord kan inte beskriva
Den 26:e November 2007 blev vi tillsammans..
Hade inte en aning om vart livet skulle leda oss, eller att vi skulle vara tillsammans längre än någon trodde
Alla sa: Ni kommer bara vara tillsammans högst 1 månad.
Men här står vi, vi är kvar efter mer än 1år och väntar vårt första barn, och det är det bästa som någonsin hänt oss
Det vackraste vi varit med om
Stöttar varandra när det är jobbigt, torkar varandras tårar
Med detta vill jag bara säga, att även när jag är som svårast, inte lyssnar och beter mig som en idiot
Så älskar jag dig & Vår bebis mer än allt och alla andra, det kan ingen/inget hindra! För så kommer det alltid att vara!

Du har mitt hjärta i dina händer
Och du har haft många chanser att krossa det, men du har valt att ta hand om det
Du har gett mig det finaste man kan få, en bebis som växer och vi väntar med spänning
Släpp mig aldrig, för jag älskar dig, och det kommer från hjärtat!



Du är det bästa som någonsin hänt mamma och pappa
Vore det inte för dig så hade mammas värld rasat
Du är verkligen det allra bästa vi varit med om, kom ut till oss snart
Vår skatt, vi älskar dig högst på jorden ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0