Irriterad...

Igår när jag och älskling satt och kollade på - The secret life of the american teenager, en tjej som är 15år och gravid. Så sa den tjejen något som jag blev mycket irriterad över, det var "Jag vill inte bli mamma nu, "jag vill vara normal". Fyfan, vad jag blev arg då! Tänker att... vi unga gravida också sitter och kolla och tänker "åh, roligt program någon i samma sist, va roligt" typ... men nahe tack! Så då är inte vi normala då eller? BULLSHIT! skitsnack från topp till tå, vill aldrig mer glo på det programmet, jag är så förbannad så jag vet inte vad. Nu har jag hormoner i massor i min kropp eftersom jag är gravid, men det gör inte att min åsikt ändras för det! Jag tycker detta var riktigt dåligt... sedan får alla andra tycka precis vad dom vill.


( bilden passa iaf till hur sur jag är över denna replik i detta programmet :p ) haha.


_ _ _ _ _ _ _ _
Förutom att jag irriterat mig på det idag, så har jag spenderat kvällen/eftermiddagen hemma hos min älskade pojkvän. Satt mest och kollade tv och tog det lugnt. Imorgon är det ultraljud igen<3 För att se hur älsklingen där inne ligger inför förlossningen, som är beräknad om 39 dagar :D hihi. Nu ska jag kila, får ont i baken och ryggen av att sitta här :p hehe.
Ha de gött foooolk.

Graviditets vecka: 35



Kommentarer
sanna

Ja, eller hur, vi är väl mer normala än alla andra :)

2009-01-14 01:07:59
URL: http://sannahyden.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0