Hem till S

Godmiddag får man ju säga nu, klockan är faktiskt över 12,00 ju. Hehe. Idag ska vi hem till S och äta middag och vara där idag, och imorgon börjar skolan för S och bror, skit tråkigt:/ Jag får sova ensam i min stora säng, kan ju knappt ta mig upp ur den längre... Så himlans ont i benen, men det får man ju ta som sagt :) Hehe. Mår fortfarande illa som in i bombeen.. trycker mot en ner i ryggen eller vad BM nu sa, så det kommer nog att hålla i sig tills förlossningen är över och vi fått våran lilla bebis i famnen, då är det värt illamående, det är värt allt, helt klart :D Hihi.


41 dagar kvar tills BF och jag vill att det ska starta snart, men det är trotts allt 6v. kvar så får nog vänta ett bra tag till :) Hehe. Imorgon fyller mammsen min år :D Tror hon vill att vi ska käka kinamat, mumma på det * Hiiihi :) Älskar kinamat ju, Haha :p Älskling är vaken men han ligger fortfarande i sängen och gottar sig framför Tvn, latmask ;D Skoja bara! Nej nu ska jag kila. Ni får ha de bra. Pusspuss

Graviditets vecka: 35

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0