Grattis Mamma

Idag fyller min kära mamma 39år. Enligt mig så är hon fortfarande väldigt ung :) Familjen gav henne frukost på sängen i morse, sedan hade pappa middag vid 12 -tiden och då plötsligt rusar han in och säger: Eriiicaaa, jag har hittat en billig resa till ITALIEN för 2pers. från lördag till lördag, är det okej om vi åker? Haha, självklart sa jag :p Så på lördag åker mamma och pappa till Italien, pappa sa att dom firar ju bröllopdag på lördag med, så det blir deras present och mammas födelsedagspaket :D hihi, Glad för deras skull att dom hittar på något tillsammans, det blir ju inte så ofta. Tänk om jag skulle föda när dom är iväg :O Då får dom ta första flyg hem, haha :p Iaf, Grattis mamma, världens bästa mamma <3 Ha en bra dag med oss :p haha, Älskar dig något otroligt, världens bästa mamma <333



Jaha jaoo, jag sitter och sörplar oboy för fulla muggar och väntar på att klockan ska slå lite efter 2 för att min kära pojkvän och broder ska komma hem från skolorna,, eftersom det är massaaa trååk att gå här helt själv:/ hehe. Lyssnar på Dirty Dancing -Time of my life ! Jag bara ääälskar den filmeeeen assåå (xD) hehe. Ikväll är det - The secret lite of the american teenager, ska nog checka det, tror jag... hmm :p ska kila nu, ha de göttans folk.

40 dagar kvar tils beräknad förlossning ♥
mamma och pappa längtar efter dig, hjärtat!

Graviditets vecka: 35

Kommentarer
Erika - mamma till miliam (snart 2 barnsmamma)

svar: ja det är huvudsaken ! =)

Allt är bra med oss :D sj ?



Hälsa o gratta din mor från mig o miliam =) :D



Vi får umgås någon kväll snart igen, innan det är dags för dig o föda =).. puss<3

2009-01-12 15:07:27
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Erika

Hej erika :) Vet inte om du kommer ihåg mig men jag är erikas brors flickvän :) Jag har precis skaffat en blogg och det hade varit kul om jag hade fått länka dig. Jag följer din blogg varje dag, så det hade varit skönt om jag inte hade behövt att skriva in din adress varje gång man kikar in :P Ha det så bra och keep up the good work! Kram Erika :)

2009-01-12 17:18:19
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
emma

aaw:D grattis till din mamma:)

2009-01-12 17:33:48
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
Sandra

Dirty Dancing är den bästa filmen :D

2009-01-12 18:15:51
URL: http://sandraelfberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0