Dåligt humör

Har mått helt konstigt idag känns det som, illamåendet släpper inte som det brukar, nära på att spy men försökt att inte göra det, så får se om det håller sig, halsbränna som aldrig någonsin, jag fryser men är ändå varm och det känns som att kroppen gör lite ont och är matt. Tror det är för att jag inte sover så bra på nätterna, men som sagt, inget att klaga över eftersom det hör la till graviditetens slut, snart får vi något vackert utav det, och jag bara längtar efter att det ska sätta igång så jag kan få pressa ut min lilla bebis, även om smärtan är otrolig. Annars har jag haft en bra graviditet tycker jag, förutom alla spyor, men än en gång, så är det ju för vissa och jag är en av dom, och ångrar inte någonting :) Älskar vår bebis över hela mitt hjärta, och kommer alltid att göra det. <3

Ni får ha det bra folket!
/ Erica o Bebbe <3

Graviditets vecka: 35

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0