Bara du, mitt barn



Så många som ska vara fula i mun mot en ung gravid tjej, så många fula ord dom får ur sig
Massa elaka komentarer och hemska miner och blickar...
Varör förstår dom inte att jag inte tar åt mig? Jag älskar dig mitt barn, och har inte ett enda problem med att folk glor eller säger fula komentaer, dom är bara avundsjuka på att jag väntar på livets stora, vackra gåva. Älskade barn, du är mammas hjärta och jag ångrar inte en sekund av att du blev till och jag lovar att du är det bästa som hänt både mig och din pappa. Vi tar inte åt oss av skitsnacket, utan tittar bara på mage och är stoltast i världen som väntar på dig, just dig! <3

Bara du är det finaste som någonsin skapats. <3

Graviditets vecka: 34

Kommentarer
jennie (ungmamma18)

Jaså :p vad spännande, hoppas den visar ;)

2009-01-05 21:56:22
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0