Snö

Nu snöar det som bara den, ush... jag älskar igentligen snön, men inte nu, vill inte att det ska vara snö när man ska åka in till förlossningen och så, så nej snön vill jag inte ha nu direkt. Har varit hos mamma och pappas kompisar precis och hämtat ett skötbord som vi fått av dom, jätte fint. Fick också massa baby -kläder av dom :) Hihi. Nej, nu ska min familj se på melodifestivalen, så ska dra nu. Ha de bra / E och Bebiiiis



( bild som mamma och pappa tagit i Italien när dom var där )

Graviditets vecka: 39

Kommentarer
emma hansson

jag hade en meters snö när jag föddes ^^ hoppas din bebis slipper det :)

2009-02-07 20:42:23
URL: http://emmabywords.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0