SHIT ASSÅ...

VAR PÅ KONSUM IDAG OCH SKULLE HANDLA LITE MED MIN MAMMA, DÄR KOMMER EN TJEJ IN OCH GLOR SOM OM HON ALDRIG SETT EN GRAVID TJEJ INNAN, SEDAN KOMMER DÄR TVÅ TILL OCH ALLA STÅR OCH BLÄNGER PÅ MIG, SKA JAG BEHÖVA SITTA INNE ÄNDA TILLS MIN BABY KOMMIT BARA FÖR ATT JAG INTE ORKAR MED FOLK SOM GLOR? VAD FAN VILL NI, FYFAN SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLT FOLK, AAAAAAAAAAARH! NU JÄVLAR TRYTER MITT TÅLAMOD TILL MAX, NU BLIR DET LÅS IMORGON OCH INTE EN JÄVEL AV ER SOM VET ATT JAG INTE TYCKER OM ER SKA SKRIVA ATT NI SKA HA MITT LÖSEN (menat till folk runt omkring där jag bor) SÅ LÅT BLI ATT LÄSA OCH KOMENTERA FÖR HELVETE, STÅ OCH GLO SOM OM NI SETT ETT LEVANDE SPÖKE GÅ I EN KONSUM AFFÄR? OH SHIT ASSÅÅÅ!! blir så jävla arg.. Några har sagt till mig "åh, jag vill också va ung mamma, MEN SLUTA BLÄNG DÅ FÖR FAN, omogna är ni verkligen, ni står i kön och ska betala men ist vänder ni er och kollar efter mig som en jävla apa. fan va ja blir förbannad så tårarna sprutar nära på:/ fattar ni inte att man är känslig nu när det är nära förlossninge? NI ÄR OMOGNA! "


Snart är min plutt här, 8 dagar tills beräknad förlossning, haft lite ont i magen som mens -verk idag så vi får la se om det sätter igång :D Packat BB väska och allt, iiiiih, längtar efter baby baby baby. Och då blir det LÅÅÅÅÅS på min blogg, fast det blir det redan imorgon, även om vår baby kommit eller inte :) hihi. Mamma och Pappa älskar dig baby, mest i världen, snutt <3

Puss och Kram / E och Bebis

Graviditets vecka: 39

Kommentarer
Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

palla sånt folk!!!

skriv till mig på bdb vem de va som blängde (om du vet vem de va)

puss

2009-02-13 19:46:07
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
emma hansson

men laholm kan ju gå o dö. var det yngre tjejer eller? :/

2009-02-13 19:56:04
URL: http://emmabywords.blogg.se/
mia

hehe jag vet.

men när jag komenterade jag att jag aldrig skulle våga lämna william med niklas.

och då menade jag att aldrig våga lämna honom över en natt.

jag va ju "bara" borta i 2-3h nu...

och de är ingen fara :)<3

2009-02-13 22:04:53
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Sara

Det är skit jobbigt, hända mig samma sak i dag så jag blir så less.. jag brukar säga lite högt "ta en bild, det räcker längre" haha! Men du, kan ja få lösen ordet? Och förresten så tycker jag att folk tittar ÄNNU Mer när man har fått barn :o

2009-02-14 00:18:00
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
emma hansson

SV: okeej, :/ personer som du varit kompisar med innan eller? dålig stil av dom i vilket fall som helst, men är lite nyfiken, som du kanske förstår..

2009-02-14 15:19:12
URL: http://emmabywords.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0