Presenterna

Fick denna söta bodyn och ramen av Jessica & Linn, två kompisar (<3)


Och denna fick jag av min kära broder, nalle med spegel och som kan spela :D



Denna boken fick jag av pojkvännens familj, "Stora boken om BARN" :D


En termos (stava?) som jag fick av min morbror :D


En bad -temp till pluttis, som min bror gav oss (<3)


Och min efterlängtade te -kokare som jag fick av mormor och morfar :D


The O.C box 2, som mamma och pappa gav mig, TACK <3


Fick massa såna här koppar av min älsk, eftersom ja gillar kaffe! <3


Former till bakning, av mormor och morfar :)



Det var lite av sakerna jag fick, när jag fyllde år den 28:e jan :p
Sedan fick jag pengar och massa mer, orkar inte lägga in allt... Nu fick ni se lite iaf.
Ha de göttans / E och Bebis


Slänger in en bild på min mage också, bara för att alla anonyma är så avundsjuka på den, det är därför dom änns följer min blogg, för att dom är aviiiis och nyfikna ;D hahaha i know it babes!


Mamma älskar dig där inne, du är finaste i världen <3

Graviditets vecka: 38

Kommentarer
jessica

mkt fina presenter :) (Y)

skulle också vilja ha sånna koppar!

2009-02-06 16:28:43
Erika

jaaa det är ju därför dom kommenterar dumt, för att dom är avundsjuka ;D

2009-02-06 16:39:29
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
emma

jätte finigt ju=). inte långt kvar nu=). hoppas allting blir som det ska=). är du inte jätte nervös? asså inför förlossning och så? jag tror itne jag hade kunnat somna om kvällen, hade nog varit så nervös med tanke på att det kan dra igång när som hälst=). hoppas du mår bra=).

2009-02-06 19:04:54
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

svar: ringer så fort telen blir ledig, mamma prata "viktigt" xD. haha och det kan ta hundra år :(.. haha. men om klockan inte blir för mycket så ringer jag dig snart :D

2009-02-06 19:44:43
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0