Pictures

Har knäppt lite bilder idag med våran nya kamera, hihi. Tänkte lägga in lite bilder nu i vecka 38 ( 37+5 )
Ni ser kanske inte det, men dom som känner mig ser det tydligt att magen sjunkit väldiiiiigt mycket...
Känns att bebisen är långt nere i bäckenet nu, som den sparkar, ajaj min kiss -blåsa ;D haha nej skoja!
Magen typ "hänger" känns det som, för den är så långt nere nu.



Här är en bild på spjälsängen, som Simons mamma och pappa köpt och det som hör till, hihi.
Den är massa söt :) Sedan får vi se om det är flicka eller pojke, är det pojke så ska vi inte ha de rosa röda saken på då blir det bara det gröna, är det en flicka så kan man ju ha det rosa röda kvar, hihi! det märks ju. PussPuss / E och Bebis



Och här är en bild som älskling tagit med den nya kameran ;D


och denna har han också tagit :D blir skit bra bilder !

Ska kila, älsk ska sova här :) Puss och kram / E och bebbe

Graviditets vecka: 38

Kommentarer
nalle

Nä de vet jag inte kände bara igen dit ansikte eller påminner du kanske om nån annan?;) Jag kommer från laholm lr jag utanför typ skogen;)Om jag säger vart så vet du nog inte ändå hehe;)



Om One tree hill sa jag med men sen när jag sett de så är de tusen gånger bättre;) Vänta bara man blir beronde av det:)

2009-02-05 19:44:22
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/
emma

guuud så gulligt:D.

din mage är super fin och som du sa så syns det att det inte är länge kvar den verkar vara rätt långt ner=).

söööt säng btw=)

2009-02-05 19:57:07
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
Sandra [snart 2barnsmamma]

Kikar in och säger hej!

Mysig blogg du har :)

Lycka till med allt och hoppas att det går bra! :)

2009-02-05 20:05:20
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

klart den sjunkit :D hihi.. snart är det dags!!! så jäkla spännande!!

puss<33

2009-02-06 09:18:06
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Anonym

DET DÄÖR BLIR EN FLICKA!!!! om magen står upp blir det en pojke...fan vilken cool mage hahahah som en banan nästan!

2009-02-06 11:34:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0