Mår bättre

Mått illa hela morgonen, kändes som jag skulle spy men testade att gå och lägga mig, vaknade flera gånger orolig i kroppen och kände mig konstig, sedan ringde morfar och sa att vi skulle sätta på kaffe, kaffe får mig att må piss dåligt! Men jag gick ner till mamma och sa till att morfar är påväg, när han kom fikade vi lite, fick i mig ett antal mackor och lite saft, precis vad min kropp behövde. Och bebis började hicka :) Våran söt bebis. <3 Morfar undrade om det var dax snart eftersom att jag har blivit så trött och mår illa, har ont osv.. Men den frågan kunde dock inte jag besvara, det är bebis som bestämmer det, men som sagt, jag hoppas ju att h*n är ute snart, längtar ju så efter dig baby.

Ikväll är det andra avenyn, vet inte om jag ska se det eller inte, tycker inte det är så värst bra, allt i den serien är bara massa tråkigt som händer -problem på problem, nej sånt orkar jag inte med att glo på. Själv tycker jag inte om den serien, men jag vet att dom flesta andra gör det :) Men eftersom familjen kollar på det, och jag vill vara lite social så blir det väl att jag sätter mig och glor lite på det jag också. Haha. Ååååh, jag är så glad att vi vet könet, folk sa till mig -nä, erica de ska ni inte ta reda på, ingen överraskning då! Ohja, vad jag är glad att jag oftast tar min egen väg, lyssnar på mig själv ibland, för jag ångrar inte att vi tog reda på vilket kön vår pluttis har. Nu längtar man ju bara mer efter att få se hur den ser ut, men en sak är säker, flicka som pojke - Lik sin pappa ! Själv så tror jag att det blir en kopia av min kära pojkvän, hihi :) När man ser ultraljudsbilderna i profil tycker jag det ser ut som S ansikte som han ser ut i profil, gulligt om bebis är lik han :D hihi. Åh, som vi längtarrrrr, kom ut nu babyyyy <3 Sammanlagt sist jag var hos Bm, hade jag gått upp 20kg :D Snacka om lycklig, bebis väger runt 3kg enligt Ultraljuds -barnmorksan :) Helt normal -stor bebis sa hon och mycket fin gravid -mage, vilket dom säger till alla, eftersom alla gravida magar är finaaaaa :D

Tänkte lägga in magbilder från v. 14 och en nu i v. 39 men nej, ångra mig.
Räcker att jag lägger in på bdb :) Puss och Kram / E och vår vackra baby

Graviditets vecka: 39

Kommentarer
angelica

vad heter du på bdb?

2009-02-10 14:37:25
URL: http://angelicalundgren.blogg.se/
sara

Joline vägde 3190 gram och var 51 cm lång när hon föddes! :)

2009-02-10 15:30:26
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
frida

hehe men det blev ju en överraskning ändå att veta könet? bara lite i förväg :D

2009-02-11 09:40:19
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0