Lista

50 frågor om dig och din Pojkvän.

Du är tillsammans med?
- Simon
Och varför det? - För att jag älskar honom av hela mitt hjärta!
Har han fått något smeknamn av dig? - Älskling
När blev ni tillsammans? - 11 November 2007
Hur täffades ni? - I skolan, genom kompisar
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Nej
Hur gammal är han? - 15
Älskar du honom? - Ja, och kommer alltid att göra
Har du slagit honom? - Ja, mest på skämt då;D hehe
Har du roligt med honom? - Oftast
Skulle du kunnna bo med honom? - Ja, det skulle jag
Beskriv honom med tre ord? - Hjälpsam, Bäst och min snygging :)
Har du gjort ett sugmärke på honom? - Ja, ett antal om man säger så
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Sånt vet man inte, men jag hoppas på föralltid
Får han dig att skratta? - Ja, när han känner för det så
Säg ETT ord hur du känner för honom? - Äkta kärlek
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Alla möjliga
Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Mest i början
Vad har han för ögonfärg? - Världens vackraste is -blåa ögon
Vad är det finaste du fått av honom? - Bebisen som ligger i magen, vore det inte för han så hade jag inte varit så lycklig
Har ni samma humor? - Njae, ibland och ibland inte, det varierar
Planerar ni framtiden ihop? - Jadå, väntar ju första barnet, så självklart :D
Skulle han bli en bra pappa? - Ja, han kommer bli en bra pappa, när som :D
Vad gjorde ni senast ni träffades? - Duschade och massa
Vad gör han när han inte är med dig? -Är i skolan eller hemma
Är du svartsjuk på andra killar? - Killar? Nej, men på tjejer
Har ni bråkat nångång? - Ja
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nej
Skulle du kunna vara otrogen? - Nej, aldrig, förstår inte till vilken nytta folk är otrogna
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 1vecka, när han var i sthlm och träffa sina syskon
Har ni samma åsikter om saker? - Nej, väldigt olika, men vi löser det tillsammans
Vem håller i fjärkontrollen? - Ofta Simon, men vi bestämmer ändå program tillsammans :)
Går ni ut ofta? - Ja innan, men inte så mycket nu i slutet av graviditeten när det är SNÖ och så..
Har ni samma musiksmak? - Nej, långt ifrån vill jag påstå.. haha
Är hans familj trevlig? - Hans mamma och pappa är jätte trevliga :)
Är han romantisk? - Yes, när han känner för det så
Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Ja, det gör han
Har han någon fobi? - Nej, inte vad jag märkt iaf
Gillar han sport? - Nej, mera sk8 eller gymma isåfall, tror jag iaf :p
Är han en djurvän? - Hm, han skulle ju aldrig plåga djur så ja det gissar jag på
Kan han sjunga? - Sjunga kan alla, men om han har bra röst - nej inte spec. :D
Spelar han nått instrument? - Nej
Kan han laga mat? - Ja, det är han massa duktig på :)
Är han envis? - Haha, ja lätt
Tycker han om att resa? - Ja
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Hmm, kommer ej ihåg
Vad är det sötaste han sa sist? - Jag älskar dig och bebis mest !



Graviditets vecka: 39

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0