Komentarer

Tack för alla komentarer, mycket roligare att blogga nu när folk skriver :D hihi. Bara en sak som gör mig lite "confused" ibland... Folk som komenterar med sitt namn, ibland undrar jag om det är folk som vill driva med mig eller helt enkelt inte vågar ge ut sitt "riktiga namn" för isåfall är det väldigt fegt vill jag konstatera, varför kan ni inte skriva er blogg el. e-mail, för en sådan har nu mera alla i sverige, så kom inte och säg att ni inte har en mejl -adress här inte. Så våga stå för vilka ni är, snälla... det är bara fegt, och för dom som jag anar läser är från min pojkväns skola, dom tjejerna och jag har inte alltid kommit överränns, så kan slå vad om att några av er läser utan att våga skriva era namn, fegt som fan. Ut med språket, rädd att jag ska sätta vänlås så ni inte kan läsa om min graviditet? hahaha. Jaja, orka bry sig.

BEBIS ÄR BERÄKNAD OM 17 DAGAR OCH JAG LÄNGTAR SOM IN I BARA DEN TILLS DU ÄR UTE ÄLSKLING !

Ge oss namnförslag till POJKE nu, för vi har bara namnförslag till FLICKA :D

Graviditets vecka: 38


Kommentarer
jennie (ungmamma18)

Kian :)

2009-02-04 21:21:08
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Isabel

Hej! du har rätt jag med gillar inte när folk inte visar vem de är. Du får gärna titta in i min bilddagboken isabel21.

2009-02-05 00:22:20
URL: http://izzy-myfamily.blogspot.com/
Madde

zache, zach, Zantos, knox, elias, lotus, milton, luiz. :) lycka till med allt! jätte fin blogg :)

2009-02-05 12:38:46
URL: http://madeleinekk.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0