6/2 - Fredag


Godmorgon allihopa!
Idag är det fredag och vi ska hem till mina kusiner en sväng för att lämna present till min ena kusin som fyllt 15år för ett tag sedan. Hon ska dock inte vara hemma, synd, men vi får ju åka dit och lämna presenten iallafall :) Yepp. Mamma och Jag körde S till skolan imorse för han sov ju här tills idag, eftersom jag behöver hjälp på natten med att komma upp ur sängen nu, foglossningen blir värre och värre känns det som... Kommer inte upp änns när jag ska på toa, kan knappt vända mig utan att det gör ont så man nästan skriker, men som tur var så behövde jag bara besöka toaletten en gång inatt, så älskling fick sova ganska mycket ändå! Skönt för honom :) Och jag själv har inte sovit såhär bra på länge, blir liksom som att jag sover mycket bättre när han är jämte, trygghet kallas det! Vet att om jag har ont så är han där och hjälper, och är jag orolig så kan jag bara väcka han, ah... Det känns bättre när han är här helt enkelt. Längtar jätte mycket efter att vår bebis ska komma till världen, vill se hur du ser ut, känna hur du luktar, åh vill pussa på dig älsklings bebis! Nu är jag trött så mina ögon orkar inte sitta vid datan, ska ta och lägga mig en stund sedan ska jag hjälpa mamma att stryka, man får väl vara lite duktig ;) hehe. Men men, Ha de göttt / E och Baby


Graviditets vecka: 38

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0