10e februari



Jag har fått massaaa med dille på frukt, det är ju bara sååå gottt. Idag ska jag hem till älskling och ladda min ipod med låtar inför förlossningen, man vet ju inte när den startar. Kanske inte änns hinner hem till honom, haha. Det är ju trotts allt bara 11 dagar kvar tills det är beräknat, men för oss är det 11 lååånga dagar... Vi vill ju träffa bebis nu med detsamma, men h*n verkar vilja ligga där inne och mysa i mammas mage en stund till :) Men när du än är redo för att komma ut, så är du mer än välkommen baby. Mamma och Pappa älskar dig hur mycket som helst! Hm, annars ska jag nog inte göra så mycket idag, fortfarande vänta på att förlossningen drar igång, men jag kanske får vänta ngra veckor till, hehe... man vet ju aldrig? Jaja. Nu smyger mitt illamående sig fram så ska gå och vila, men där fanns en spindel i mitt rum innan och jag tänker fan inte gå in där på lääänge, blä... kunde inte smälla den heller, får såna tvångstankar, hahaha. Får se om vi hittar den så får mamma eller pappa ta den! Ush för spindlar :p Alla vet väl att det blir lås när bebis kommer va? hihi. Ha de göttaans / E och Bebis ♥

Graviditets vecka: 39

Kommentarer
emma

jag fattar verkligen att du sätter lås,

dock synd tycker jag.

hoppas verklgien på att få lösen.

okej=).

men du får ha det bäst, och hoppas din lill* kommer ut snart=).

2009-02-10 10:35:06
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
madeleine

As tråkigt att du sätter lås. har läst bloggen jätte länge nu o så helt plösligt måste man ta bort dig från favoriter.. aja, jag förstår dig helt klart och det är sjukt att man itne ska kunna ha en blogg utan att folk säger dumma saker och förstör. men kom ihåg om du vill ge ut lösen, så mejla. annars önskar jag dig lycka till när bebisen kommer! :):) Kram

2009-02-10 23:34:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0