Nu är jag vaccinerad

Så, nu är även jag vaccinerad mot svininfluensan, känns som en stor lättnad faktiskt.
Men jag är fortfarande lite nervös för biverkningarna.

Och ja, det blir bättre med bloggandet snart hoppas jag, men jag har fullt upp med min son, julklappar och en massa inför julen. så hoppas ni förstår det.

Vi har hunnit med Ullared i förra veckan, min älskade simon köpte en massa julklappar till mej men de får ja ju se på julafton :D men där var tydligen mer än mycket, snällt <3

Jag har köpt för mer än 1000kr nu till simon och neo, det går mycket pengar på julen + att jag lagt mer än 1000kr på min mamma och pappa, nu har jag bara lillebror kvar att köpa till också, det fixar jag nästa vecka :)

Vi har även hunnit julshoppa med min farmor, men avslöjar alla julklappar i bloggen efter julafton.
Neo ställer sej upp mot allting nu, kryper som bara den på alla 4 nu faktiskt, innan ålade han sej bara fram ju, men nu så.. går det riktigt fooort :D hihi.
På måndag blir lill prinsen 10 månader, wiiiiiie :D<3

Igår kom Emilia, Mikaela och Matilda hit så vi stack och fikade på Simhallen, muma :D trevligt som bara den, tack flickor <3

Vad har ni önskat er i julklapp då? :)

Kommentarer
Inna

Hehe, ja, att fira jul är dyrt, men samtidigt såååå mysigt! Jag älskar verkligen att ge bort julklappar och presenter! Har också köpt grejer för nästan 3000 kr tror jag....^^ Längtar till julen då alla jag köpt julklappar till får öppna dom ;)

Jag har önskat mig ett par dundersnygga skor, jag blev kär i dom när jag såg dom på Din Sko i helgen, hoppas jag får dom också!

Kramar <3

2009-12-18 19:18:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0