Komentar

Oj, det skulle inte jag ha gjort :O vem vet vad vaccinet kommer utsöndra i framtiden.. sen så var det inte så länge sen små barn inte fick ta den.. nej usch, jag har pratat med en läkare i USA som sa att vi INTE skulle ta den.. han hade kontakt med några som tagit sprutan och drabbats rejält =/

Svar:
Skulle jag sitta och må dåligt pga vad du skrev? - Nej!
Detta vaccinet är godkänt och även ett vaccin som är testat flera år i grunden, det är bara en liten del som är nytt.
Orka änns skriva som du gör.
Neo blir inte smittad av svininfluensan och det är vi glada för :D

Kommentarer
Anonym

Jag känner flera familjer som haft svininfluensan med barn som varit under halvåret och de är alla friska och mår bra nu ;)

2009-12-10 04:48:42
Hanna o Elliot

Man kan bli smittad trots vaccineringen också så helt 100 kan ni tyvärr inte vara..

2009-12-10 18:45:34
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Jennie - mamma till Oliver ♥

Kan du inte börja blogga mer regelbundet? :P

2009-12-15 19:48:12
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
sofie

Jag har också hört att andra länder skriver att det kan uppkomma sjukdomar osv efter några år...

Jag har vaccinerat min son, det var ett svårt val , men som jag och min sambo sa, vaccinera vi inte han och han sen får svininfluensan så hade jag mått skit dåligt och tyckt de va mitt fel, och vaccinera vi han och han blir sjuk om några år, jo visst hade jag tyckt de va mitt fel, men då är det ändå sjukhuset osv som rekomenderat det och man litar ju på dom.... så vi beslutade oss för att han skulle få den ...

2009-12-15 20:56:04
URL: http://sofie.devote.se
mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Ja, jag tycker att det är helt rätt att man ger sina föräldrar lite pengar när man bor hemma med ett barn. De är ju bara snällt! :)



//kram, Mia

2009-12-17 13:36:43
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0