3 december

Tjosan på er.

Idag har vi inte gjort så jätte mycket, men ändå hunnit med en del saker.
Min mamma gick ner till stan för att handla så jag och Neo gick dit ner och mötte henne för att kolla lite på julklappar till honom på leksaksaffären men vi väntar med dom lite till för det är lite svårt att bestämma sig, finns ju så mycket :)

Sedan tog vi ett bad jag och Neo när vi kom hem, efter det så somnade vi och sov i hela 2 timmar.
Jag och Simon funderar för fullt över om vi ska ge Neo sprutan eller inte, vi är så rädda för biverkningarna!
Vi ser både det bra och det som kan gå illa.. och vi vet verkligen inte om vi ska ge honom den..
Det återstår att se! Man kan ju gå ner Tisdag - Fredag mellan 13.00 - 19.00 stog det nu tydligen.

Vi ska till Ullared nästa vecka med och inhandla dom sista julklapparna (nästan) tänkte ge min kära mor ett presentkort på Gina Tricot också, för där brukar vi vara inne och handla tillsammans och jag vet att hon älskar att shoppa kläder men tyvärr så blir det inte så ofta, hon har alltid gett oss allt innan sig själv, så jag vill jätte gärna ge henne detta för att visa hur tacksam jag är för allt hon gör för oss alla i familjen. Så det får bli när jag får barnbidraget och förmodligen så får vi ju föräldrapenningen innan jul (vi får se) iaf, så hon kan få lite mer pengar för dom har ju trotts allt rea efter jul och då får man ganska mycket för pengarna. Och jag och min pojkvän var inne i stan för några dagar sedan med min mor och son, då hittade vi en sak till min kära fader också som står på listan, och min lillebror ska också få - fast att jag redan köpt nästan allt så vill jag ge dom ännu mer, jag älskar att ge folk saker som dom vill ha (<3) för att min familj är så jävlar underbar <33333


Kommentarer
Jennie - mamma till Oliver ♥

Alltså den här svinsprutan är inte farlig alls. Småbarn tar det med en klackspark (visst alla är olika). Min Oliver fick den förra tisdagen o han kände inte ett dugg, var pigg o glad precis som vanligt, inga symtom alls! Det är värre på oss vuxna dock... Ajajaj säger jag bara, hehe.

2009-12-03 19:57:46
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Haha, de va inget illa hon menade.

Jag frågade henne om vilket sf-mått hon hade i v.34 när hon väntade sin David.

(Vi gick i samma mammagrupp "ungaföräldrar" och hennes mage var 2-3gånger större än min när jag väntade William).¨



//Kram, Mia

2009-12-08 20:17:43
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0