Ursäkta..

Ursäkat min header, jag får inte till måtten på den, fattar inte hur jag ska göra, får testa senare ikväll när jag har tid. Tror jag har gjort fel från början det här med pixlar osv.. jag får testa mig fram senare, annars är jag nöjd med "själva header'n"

Fästen, godmorgon kanske man säger? :p
Ännu en tråk-dag idag, söndagar.. ååh, tycker inte om!
Vi ska nog går och handla snart, vit blockchoklad, för vi ska baka muffins :p
Dom är jättegoda, med vit och ljus blockchoklad, ska skriva receptet till er sen, ni mst testa vettja! :D

Skulle skrivit lite rader i bloggen innan, men jag har stressat lite på sista tiden så jag börjar känna av min magkatarr (stavning?) nu sista veckorna, så när Neo somnade innan så la jag han i min säng och la mig själv jämte, och jag slocknade direkt.. tror jag behöver stressa ner och ta det lite lugnt och vila medans lillen gör det, har varit ganska mycket på sista tiden som vi gjort, hans eksem, akuten osv.. så nu känner jag att det är dags att varva ner ett tag! Vi var ute och gick en liten runda i morse med, som vi brukar vara, sedan satt vi ute en stund också medans Neo sov, innan vi somna i sängen :) hehe.

Såg att lite folk komenterade det här inlägget om svininfluensan, och ni lugnade mig en liten smula faktiskt :) Tack! Jag är rädd för allt som har med sjukdommar att göra.. haha :p som ni kanske märkt?!

Ikväll blir det kanske att kolla film -igen- som dom flesta kvällarna, haha, men det är göttt att slänga sig i soffan framför en bra film och en god kopp choklad när prinsen somnat för natten :)

Lite finare väder ute idag så man kan sitta ute och så, skönt
Nej, nu ska vi gå och handla choklad till muffinsen.
Ha de bra :) / MammaErica.


Älskade Neo, Du är bäst! <3

Kommentarer
Patricia & Patrik, nyblivna föräldrar till Saga

Jätte söt son ni har :) hur gammal är din pojkvän?

2009-08-16 13:40:54
URL: http://popblogg.nu

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0