Tack

Tack för svaren allihopa :D vad roligt att ni komenterar så mycket, glad jag blir!

Vi har precis varit på fotboll, bror's lag vann, yes! Tummen upp för dom!

Var med S på skolan idag vi skulle snacka lite med en av lärarna där, och hon sa att när jag känner mig redo för att börja i skolan igen så går jag bara till henne så hjälper hon mig med allting :D åh, så glad jag blev! Jag känner att jag vill börja plugga nästa höst då Neo blir 1½år och kan börja dagis :) Känns skönt att ha lite kontakter inom skolan som kan hjälpa en på vägen med skolan :) Hehe.

Vad går ni för linjer?
Jag vet inte vad jag vill bli.
Funderar på tre saker
1. Det första är Barnmorska, det måste verkligen vara häftigt att få hjälpa ett barn till världen!
2. Jobba i en klädesaffär, jag gillar ju kläder och vill gärna vara ute och träffa trevligt folk.
3. Dagis, men jag vet inte, det är sista valet, men måste ändå vara ganska roligt :)

Något förslag till mig?

Kommentarer
Matilda

Jag går musik på Sture och det verkar verkligen jättebra!

Jag funderade också på att bli barnmorska innan, verkar vara ett intressant och givande yrke :)

2009-08-26 20:41:17
URL: http://fishtail.blogg.se/
emma hansson

Jag går samhälle/språk, en helt okej linje faktiskt :P

SV: nej ida har gjort den, en i min förra klass :) fivecolours.blogg.se =)

2009-08-26 21:55:38
URL: http://ilye.blogg.se/
Sara - Mamma till Joline ♥

Svar: Hejsan, jo det rullar på.. med dig då? :)

2009-08-26 22:09:48
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
ruby och milo

dagis är su perkul men i längden tror ja inte man skulle orka. tänk när man är typ 60 år typ:P? aj min rygg eller ngt!

Barnmorska tror jag mer är ett långsiktigt jobb men du ska ju bestämma helt själv vad du ska bli för det är bara du som ska styra det! :)

jag vet knappt jag heller haha!

2009-08-27 08:42:28
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
ruby och milo

just det! jag gick handel/turism! en skitlinje!

Sen gjorde jag en utbildning till barnskötare via mitt jobb och efter mammaledigheten tänkte ja börja på högskola men vettefasen vad!:P

2009-08-27 08:43:48
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
sus

Jag tror du bör välja en gymnasie linje med lite praktiskt i, något du tycker är roligt. För om du ändå ska plugga vidare till barnmorska och liknande så kan det vara skönt att ha haft 3 år med massa skoj. Se bara till att få med alla ämnen du måste ha för att kunna läsa vidare :)

barn och fritid kanske vore något för din del? :)

2009-08-27 19:18:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0